Polish Dutch English French German

A+ A A-

Zasiadka "jednego karpia" z PZW - Marcin Janic

• Marcin Janic

Wraz z Tomkiem Zwolińskim planowaliśmy ten wypad od dłuższego czasu, początkowo chcieliśmy usiąść na Gosławicach, ale później zmieniliśmy zdanie i wybór padł na wodę PZW w okolicach Ostrowa Wlkp.

Moja bałkańska przygoda, czyli o tym, że marzenia w życiu się spełniają.

• Marcin Janic

Moim marzeniem od kilku ładnych lat było złowienie karpia powyżej 20kg. Niestety ta sztuka nie udała mi się nad polską wodą, ładnych kilka i mile spędzonych lat nad polskimi wodami nie dały mi wymarzonego karpia.

Węgierska zasiadka na Nagykallo - Tomasz Drupka

• Marcin Janic

Po długo oczekiwanym przez nas wyjeździe, docieramy po 5-godzinnej drodze do miejscowości Nagykallo, a parę minut później jesteśmy już nad wodą. Woda przepiękna, widok zapiera dech w piersiach. Usiana wysepkami woda, kryjąca wiele pięknych karpi jest bardzo spokojna.

C&R - Dlaczego warto? Dlaczego trzeba nie tylko w karpiarstwie?

• Marcin Janic

Cały czas głośno jest zasadzie o "Catch & Release", czyli "złap i wypuść" głównie w karpiarstwie, jednak ta zasada powinna obowiązywać również w innych dziedzinach wędkarstwa.

Udana zasiadka na Uroczysku Karpiowym

• Marcin Janic

Jan Biesok – tester Genesis Carp, spedził kilka dni na łowisku Uroczysko Karpiowe. Podczas zasiadki udało mu się wyciągnąć wiele pieknych karpi.

KARPIOWANIE BEZ BARIER

• Marcin Janic

Zastanawialiście się kiedyś jak to jest nie słyszeć brania i całej reszty? Dla niektórych to niemal nie do pomyślenia, poprosiłem moich przyjaciół aby opisali nam swoje przeżycia.

23 karpie w 15h, czyli wiosna na Gosławicach

• Marcin Janic

W tym roku sezon dla karpiarzy zaczyna się trochę wczesniej. Wszystko to za sprawą łagodnej zimy. Dla nas sezon w ogóle się nie kończy, bowiem są alternatywy takie jak ciepłe kanały czy zbiorniki przy elektrowni.

Nowa polska karpiowa moda na handel i przenoszenie karpi - to już nie są żarty!!!

• Marcin Janic

Obserwuję to, co dzieję się w naszym karpiowym światku i zaczynam się martwić tym wszystkim. Do niedawna wielkim problemem dla karpiarzy było zjawisko "mięsiarstwa", czyli wędkarze, którzy pojawiają ryby wyłącznie w celach konsumpcji.

"Karp 17,2kg z rybnickiego morza"

• Marcin Janic

Przedstawiamy Wam produkty Genesis, a także karpia 17,2kg, którego udało nam się złowić w styczniu podczas zasiadki na Rybniku :)

Zimowe refleksje: "Karpiarze" sprzedają karpie na "burdele" - Łukasz Kruszakin

• Marcin Janic

Do napisania tego artykułu skłania mnie myśl, która bardzo długo nie daje mi spokoju,temat bardzo ciężki dla jednego, dla drugiego prosty bez zawiłości, jednak mnie dotyka dość głęboko.

Karpiowe eldorado - Piotr Kuźmienko

• Marcin Janic

Zachęcony i zmotywowany sukcesem mojej pierwszej majowej zasiadki, postanowiłem pójść  za ciosem i raz jeszcze spróbować swoich sił w majowy weekend.

Sklep Sumik z Zabrza zaprasza na zimowe zakupy.

Pierwsza majówka z Genesis

Pierwszy majowy weekend 2014 nad wodą nie był specjalnie planowany, to miała być szybka zasiadka, bardziej rekonesans połączony w wypoczynkiem. Nie nastawiałem się na nic konkretnego.

Listopad pełen karpii na Pogorii 3

• Marcin Janic

Zasiadkę na długi weekend listopadowy związany ze świętem niepodległości planowałem zaraz po wszystkich świętych i tak w czwartek zaczęły się przygotowania.

TEAM STARORZEKA Udane zakończenie sezonu na Rybniku - 15kg, 17,5kg i 18,5kg

• Marcin Janic

W przed dzień zasiadki temperatura powietrza zaczęła diametralnie sie obniżać .Myślelismy -bedzie dobrze, -ryby beda w sztelach.

Jesienne karpie

• Marcin Janic

Na ostatni tydzień września pojawiłem się na mojej ulubionej żwirowni, razem z Markiem.

Zasiadka, jak marzenie.... Jesienne 23 kg z dzikiej wody PZW!!! - Artur Popiński

• Marcin Janic

Jak to zwykle bywa zasiadkę zaplanowałem dużo wcześniej, a nawet można by powiedzieć, że kilkadziesiąt dni wcześniej...

"Karpiowanie na spontanie cz.2 Powrót do korzeni" - Marcin Janic

• Marcin Janic

Cały czas szukam nowych wód, aby móc kolejny raz pojawić sie na nowym zbiorniku i od nowa go rozpracowywać.

Jeden z najwiekszych karpi w USA - Paweł Salamon

• Marcin Janic

Zachęceni dobrymi braniami w kwietniu postanawiamy w maju przypilnować lokalna miejscówkę .

Zig-rig, czyli łowienie karpi na imitację larw.

• Kategoria: Piórem karpiarza

Bardzo ciekawą, chociaż jeszcze mało popularną metodą połowu karpi jest tzw. zig-rig.

Musisz być zalogowany by móc pisać