Polish Dutch English French German

A+ A A-

Meeting karpiowy "Śródlesie 2" 18-22.06.2014 z okazji jubileuszu V-lecia portalu carpteamsport.pl

Miło nam poinformować, że w dniach 18-22 czerwca 2014r. odbedzie się Meeting Karpiowy "Śródlesie 2" z okazji jubileuszu V-lecia portalu CARPTEAMSPORT.PL

Nie będą to zwyczajne zawody, a raczej zlot sympatyków karpiarstwa na zbiorniku PZW o charakterze "no kill" - Śródlesie 2 nieopodal Opola. Oprócz zawodów o największą rybę organizator przewiduje również konkurencje dla karpiarzy, w których będzie można wygrać nagrody rzeczowe, upominki dla wszystkich biorących udział w imprezie.

 

Impreza zacznie się w środę 18 czerwca i potrwa aż do niedzieli (5 dni łowienia). W środę przewidziana jest impreza urodzinowa z okazji V-lecia portalu carpteamsport.pl, ciepły posiłek, a także pokazy sprzętu i przynęt takich firm, jak:

1. Fantazy Baits

2. SBS Baits Polska

3. Kamery podwodne STS

4. SmartBoat

Każdy będzie mógł dotknąć, powąchać, użyć, aby sprawdzić działanie danego urządzenia.

 

 

"Szkółka Karpiowa SBS Baits Polska"

Podczas trwania imprezy na stanowisku SBS-a będzie odbywać się "Szkółka karpiowa SBS Baits Polska, którą poprowadzą członkowie teamu, gdzie każdy będzie mógł dowiedzieć się o szczegółach oferty firmy, a także jak poprawnie montować zestawy , używać przynęt i zanęt, a także boosterów, aby być skutecznym nad wodą.

 

Sponsorzy naszej imprezy:

- FANTAZY BAITS

- SBS BAITS POLSKA

- SALON WĘDKARSKI "KARPIK"

- CARRUM

- IMPULSE FISH

 

Regulamin imprezy:

Zawody odbywać się będą na łowisku Śródlesie 2, zgodnie z przepisami PZW obowiązującymi na łowisku, na zasadach określonych dodatkowo przez regulamin zawodów .

1. Zawody odbywają się w klasyfikacji drużynowej na dwuosobowych stanowiskach i zgodnie z zasadą 'catch and relase', czyli złów i wypuść.

Ze wzgledu na towarzyski charakter imprezy organizator dopuszcza możliwość startu jednej osoby, a także osób towarzyszących.

2. Organizator wymaga od uczestników posiadania maty do odhaczania ryb, dużego podbieraka karpiowego ,oraz środka do odkażania ran, worków karpiowych.

3. Dozwolone jest korzystanie z maksymalnie dwóch markerów na drużynę do oznaczenia łowiska.

4. Zawodnicy są zobowiązani do umożliwienia robienia im oraz rybom zdjęć i filmowania przez organizatorów w czasie trwania zawodów.

5. Zgodnie z regulaminem łowiska zabrania się zawodnikom używania jakichkolwiek środków pływających na akwenie.

6. Łowienie dozwolone jest na przynęty naturalne gruntowymi zestawami karpiowymi. Zakazuje się stosowania metody spławikowej i drgającej szczytówki.

7. Rybami zaliczanymi do klasyfikacji punktowej są karpie i amury o masie powyżej 5 kg.

W naszym meetingu będzie chodziło o to, aby złapać jak największą rybę, a nie jak najwięcej. Karpiarz , który złowi największą rybę naszego meetingu, wygrywa. Kolejno ryby o mniejszej wadze zapewnią ich łowcą dalsze miejsca na podium. Stawiamy na jakość, a nie ilość!

8. Należy delikatnie i ostrożnie obchodzić się ze złowionymi rybami.

9. Ryby niepodlegające klasyfikacji muszą być niezwłocznie i ostrożnie wypuszczone do wody.

10. Do czasu przybycia sędziego ryby należy przechowywać w wodzie w workach karpiowych. Procedura zgłaszania połowu:

a). każdą złowioną rybę podlegającą klasyfikacji należy zgłosić sędziemu zaraz po złowieniu.

b). każda ryba ważona jest wagą dostarczoną przez sędziego wagowego - inaczej nie będzie zaliczona.

c). oficjalnym dokumentem jest karta połowów sędziego wagowego w której zapisuje się: - Nazwisko zawodnika, który złowił rybę oraz nr stanowiska.

- Datę i godzinę połowu, - Wagę i gatunek ryby,

- Zawodnik oraz sędzia podpisują zgodność danych połowu. Z uwagi na to że zawody mają charakter towarzyski, osoby pełniące rolę sędziów będą mogły brać udział w zawodach.

Dopuszcza się możliwość w razie potrzeby pomocy podczas sędziowania (ważenia), przez dowolną osobę biorącą udział w zawodach.

11. Wszystkie ryby po zważeniu przez sędziego wracają do wody.

12. Z uwagi na to, że zawody karpiowe są rozgrywane zgodnie z zasadami fair play prosi się wszystkich zawodników o umożliwienie wyholowania ryby, która wejdzie w żyłki drużyny sąsiadującej. Zgodnie z zasadami fair play drużyna sąsiednia powinna, (choć nie musi) wyjąć wędki z wody w celu umożliwienia wyholowania ryby.

13. Ryby należy holować, jeśli to możliwe w obrębie własnego stanowiska.

14. Jeśli dwie drużyny osiągną tą samą wagę największej ryby, wówczas o wyższym miejscu decyduje , która drużyna jako pierwsza złowiła rybę.

15. W celu zmniejszenia ilości podawanej zanęty powodującej przekarmienie ryb organizator zachęca zawodników do stosowania metody punktowej z zastosowaniem materiałów PVA , oraz wprowadza ograniczenia polegające na:

- w trakcie całych zawodów drużyna będzie mogła zanęcić swoje miejscówki zanętami sypkimi oraz ziarnami , czas oraz godziny nęcenia określa plan zawodów.

- zezwala się drużynie ,która złowi rybę punktowaną na donęcenie łowiska w ilości 5 rzutów rakietą lub innymi dostępnymi metodami ,po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu drużynom sąsiednim.

- zezwala się na nęcenie kulkami proteinowymi za pomocą kobry lub procy w dowolnym czasie trwania zawodów stawiając na jakość a nie ilość tej zanęty .

16. Podczas trwania zawodów na stanowisku musi być przynajmniej jeden z zawodników. W przypadku opuszczenia przez zawodnika łowiska jego wędki należy wyjąć z wody.

17. W przypadku opuszczenia stanowiska przez obydwu zawodników należy wyjąć wszystkie zestawy z wody.

18. Na stanowisku mogą przebywać jedynie zawodnicy. Osoby niebiorące udziału w zawodach, a tylko odwiedzające zawodników mogą przebywać na stanowisku wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu sędziemu. Osoby odwiedzające zobowiązane są pozostawić samochód w wyznaczonych miejscach , a za ich zachowanie odpowiada drużyna do której te osoby przyjechały.

19. Obowiązuje całkowity zakaz poruszania się zawodnikom samochodami bez zgody organizatorów. Samochodami mogą poruszać się jedynie organizatorzy oraz sędziowie.

20. Jeśli zajdą takie okoliczności i podejrzenia o nieuczciwości jakiejkolwiek z drużyn, organizator ma prawo do przeszukania ich całego sprzętu łącznie z samochodem, a podczas wykrycia oszustwa do dyskwalifikacji drużyny.

21. Kiedy jeden z zawodników w trakcie zawodów zrezygnuje z uczestnictwa, wówczas jego partner może łowić wyłącznie na dwie wędki i musi o tym fakcie niezwłocznie poinformować sędziego.

22. W przypadku nieporozumienia pomiędzy drużynami, należy zgłosić ten fakt organizatorowi lub sędziemu, którzy spór rozstrzygną.

23. Każda z drużyn po zakończeniu zawodów zobowiązana jest do posprzątania po sobie stanowiska, jeśli tego nie uczyni może zostać zdyskwalifikowana tuż przed ogłoszeniem wyników nawet w przypadku zajęcia wysokiego miejsca.

24. W przypadku nie przestrzegania regulaminu organizator ma prawo zdyskwalifikować zawodników lub nałożyć kary upomnienia tj: 1-upomnienie , 2- upomnienie jest równoznaczne z dyskwalifikacją zespołu.

25. W przypadku złych warunków atmosferycznych organizator może skrócić czas trwania zawodów. Wówczas o zajętych miejscach będą decydowały wyniki w chwili przerwania zawodów.

26. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu tuż przed zawodami lub w trakcie ich trwania. O wszelkich zmianach regulaminu zawodnicy zostaną niezwłocznie poinformowani.

27. Dozwolona jest zmiana składu drużyny przed rozpoczęciem zawodów.

28. Koszt startu w meetingu - 170zł/osoba - 340zł/drużyna - 60zł/osoba towarzysząca.

29. Zgłoszenia nalezy dokonywać mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.. W mailu należy napisać imiona i nazwiska startujących, a także dane teleadresowe. Jeśli zostanie dokonany przelew, również prosimy o podanie takich informacji w mailu.

30. O starcie w zawodach decyduje przelew bankowy.

Wpisowe należy wpłacać na nr konta:

Marcin Janic

Miasteczko Śląskie

nr ing: 90 1050 1386 1000 0022 8946 9609

w tytule należy wpisac: meeting + imiona i nazwiska zawodników

31. Kontakt w sprawie startu w nasze imprezie u koordynatora imprezy: Janusz Gabruk tel. 0048 694-196-059

Przebieg oraz czas trwania zawodów zawarte w Planie Organizacji Zawodów.(wkrótce))

Komentarze   

 
0 #2 janusz gabruk 2013-11-23 07:30
Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie imprezy i wody na której będziemy się super integrować zapraszam do kontaktu telefonicznego.
 
 
0 #1 Marcin Janic 2013-11-17 17:54
Jutro opublikuję wstępną listę startujących, bo już trochę chętnych się zgłosiło :-)
 

Nie masz uprawnień, zaloguj się aby komentować.

Musisz być zalogowany by móc pisać

Facebook Slider