Polish Dutch English French German

A+ A A-

Katran - "Rewolucja wśród karpiowych materiałów przyponowych... Przewaga dzięki innowacjom"

• Kategoria: Sprzęt karpiowy
  • Opublikowano: środa, 01, październik 2014 11:27
  • Marcin Janic
  • Odsłony: 4343

W poprzednim artykule o nowej marce karpiowej Genesis Carp pisaliśmy, że Genesis Carp został wyłącznym dystrybutorem marki Katran na Polskę. Dzisiaj chcemy przybliżyć Wam nowa markę , a także przedstawić Wam produkty.

Oto, co piszą o sobie właściciele angielskiej marki Katran - producenta żyłek i materiałów przyponowych:

"Katran, to firma, która w 2014r. obchodzi swoje 25-leci działalności. Tworząc produkty Katran przez wiele lat, jesteśmy pewni, że wśród konkurencji na rynku przetrwają tylko producenci, którzy stawiają na produkty wysokiej jakości. Równowaga pomiędzy jakością i cena jest główną cechą każdego z naszych produktów. Oferujemy wysokiej jakości produkty i jesteśmy konkurencyjni, dlatego nasze produkty zyskują bardzo dużą popularność na cały świecie. Aby zrozumieć, dlaczego tak jest, należy mieć świadomość, że oprócz dobrego marketingu, logistyki, technologii produkcji i innowacyjnych materiałów trzeba być stale na łowisku, testować produkty, badać i ulepszać już istniejące produkty. Głównym testerem naszych produktów jest ryba, która weryfikuje wszelkie "niedoróbki" i potrafi w bardzo szybki sposób wyeliminować te elementy, które są słabe i do poprawienia. Tysiące godzin nad wodą pozwoliło stworzyć żyłki i plecionki, które są najwyższej jakości.

To byłoby oczywiście niemożliwe bez pomocy wielu naszych ekspertów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w połowie karpi. Nasi eksperci pochodzą z Anglii, Francji, Włoch, Węgier, Polski, Chech, Słowacji, Rumunii, Ukrainy, Rosji, Mołdawii, Izraela, Kazachstanu. Jak wiadomo, w każdym z tych krajów panują inne tradycje wędkarskie , a także inne warunki połowu. Nasi testerzy są nie tylko znanymi sportowcami łowiącymi wyczynowo, należąc do narodowych drużyn występujących w Mistrzostwach Świata, ale także są to ludzie , dla których łowienie karpi, to całe życie. Dzięki czemu udało nam się stworzyć wielką gamę produktów, w chwili obecnej oferujemy ponad 150 produktów. Nasz sekret tkwi w tym, że mamy swoją własną produkcję i dzięki temu możemy wprowadzać poprawki, ulepszać i zmieniać cechy produktu zaraz po sugestiach naszych ekspertów.

Przykładem na to, jak jesteśmy elastyczni, może być fakt, że w 2014r. specjalnie dla Rosji uruchomiliśmy produkcję żyłek mono o bardzo dużych średnicach, które są wykorzystywane w rzece Don w Rosji. Powiększająca się sieć dealerów w 15 krajach oraz zwiększająca się ilość klientów spowodowała, że w 2014r. powiększyliśmy nasz asortyment o 50 nowych produktów. Ponadto zaprojektowaliśmy nowe opakowania, aby były czytelne i trafiały w gusta klientów, a to wszystko bez zmiany polityki cenowej.

Nasz projekt jest bardzo czytelny i atrakcyjny dla naszych klientów. Ponadto w każdym opakowaniu umieściliśmy minikatalog produktów.

Charakterystyczną cechą nowych produktów są materiały, z których wykonane są nasze produkty, czyli kevlar, tualon i zylon. Jesteśmy jedynym producentem, który wykorzystuje w swoich produktach włókno tualonu. Materiał ten pojawił się w ostatnim czasie i nie jest jeszcze w masowej produkcji. Korzystając z najnowszych, unikalnych materiałów, stworzyliśmy linki z najlepszych materiałów, o świetnych parametrach, mocne i nierozciągliwe. Naszym zdaniem konkurowanie na rynku z innymi producentami, to nie kopiowanie i naśladowanie, a innowacja i postęp. My odważnie poszliśmy do przodu i oferujemy materiały przyponowe oraz żyłki główne o najlepszych parametrach i jakości."

W tym artykule nie będziemy opisywać ze szczegółami wszystkich produktów marki Katran, a jedynie zrobimy zarys. W kolejnych artykułach szczegółowo opiszemy żyłki i materiały przyponowe marki Katran, a także przedstawimy katalog produktów w języku polskim, który właśnie dopracowujemy wraz z właścicielami marki Katran.

W ofercie firmy Katran znajdują sie żyłki karpiowe, spinningowe, fedderowe, karpiowe plecionki przyponowe, plecionki w otulinie, fluorocarbony, plecionki z rdzeniem z fuorocarbonu, shockleadery mono i z plecionki, leadery, leadcory i drobne akcesoria, biorąc pod uwagę rodzaje materiałów i średnicę, wędkarz ma do wyboru ponad 150 produktów!!!!

Wyłącznym dystrybutorem marki Katran na Polskę jest firma GENESIS CARP Marcin Janic 0048 514-227-911

Nie masz uprawnień, zaloguj się aby komentować.

Musisz być zalogowany by móc pisać